Twitter del bloc

diumenge, 12 d’octubre del 2008

Premis Blocs Catalunya 2008, no va poder ser!

Hola a tots! Divendres passat vaig anar a l'entrega de Premis dels "Premis Blocs Catalunya 2008" en la que va resultar guanyador el Jordi Cervera, a qui aprofito per felicitar. No va poder ser, però igualment em quedo amb l'alegria d'haver estat finalista i d'haver compartit l'entrega de Premis amb la Laia i el Martí i els seus amics, molt "cachondos" per cert.

Sincerament, no vaig tenir temps de practicar la cara de perdedor al pur estil "cerimònia dels Oscars" perquè van anar rapidíssims en dir el guanyador, i ni van nombrar els finalistes. En aquest sentit, m'adhereixo al 100% en la opinió donada pel Martí en el seu bloc i que cito a continuació:

No em va agradar l’oblit total cap als blogs finalistes no guanyadors, que ni tan sols van ser mencionats abans de dir el premiat. I no ho dic per afany de protagonisme, que no em caracteritzo per tenir-ne, simplement per respecte i reconeixement als bloggers que, com jo, van viure els premis amb igual o més il·lusió que la resta i van acudir expressament a Girona per ser presents a l’entrega.

Al respecte comentar que simplement, em va semblar si més no estrany que no es mencionés en cap moment, per part del conductor de l'espectacle Roger de Gràcia (que ho va fer prou bé!), el nom dels finalistes. Com també em va semblar estrany que cap dels guanyadors cités els blocs finalistes en els seus discursos. Que consti que no és, com podria semblar, una rabieta de mal perdedor. Ho dic com espectador objectiu. Qui sap, potser he vist masses entregues de Premis a l'estil americà, i les catalanes són diferents!

Sigui com sigui, i restant aquests petits detalls, cal felicitar enèrgicament a l'organització Stic.cat per la feina ben feta, per l'Acte que va tenir lloc en l'Auditori de Girona, per haver conseguit movilitzar tanta gent i pel càtering, que va anar molt bé per ofegar les penes :). L'any que ve si tot va bé hi tornarem amb les mateixes ganes, però possiblement amb una maquinària més poderosa, eh Martí?

Aprofito també per donar les gràcies un altre cop a tots els qui em veu votar (i als qui no), que em consta que veu ser molts. M'hagués agradat conèixer, per curiositat, el nombre de vots aconseguits.

En fi, acabo penjant la foto anecdòtica dels Premis, com ja ha fet el Martí en el seu bloc. L'anècdota és la següent: mentre el Martí i jo menjavem un dels molts canapés que hi havia en la taula que teniem dominada, ens va tocar l'esquena l'Ernest Benach, President del Parlament català, i ens va demanar fer-se una fotografia amb nosaltres, a l'hora que ens exigia un autògraf per ell i tota la seva familia. Lògicament, és broma.

Nosaltres li vem demanar la foto i la veritat, em va semblar un home molt correcte i simpàtic. Ens va dir que li havien agradat molt els nostres blocs, i això no és broma! Gràcies Ernest!

PD. per cert Bargalloneta ni el Martí ni jo vem ser capaços de trobar-te! Per la propera vegada ja tens aquí les nostres fotos!

12 comentaris:

Ivan ha dit...

Quina llastima, la propera vegada, ja veuras!
Per cert, he pujat algunes fotos de HK a facebook. Potser ho fare tambe a Flickr.
Salutacions Marchelo

Jordicine ha dit...

Qui és qui??? Ja ja ja. Un altra vegada serà. Felicitats, igualment. Ser allà ja és un premi. Abraçadota!

Bargalloneta ha dit...

Marcheloooooooooooooo!!
Quina llàstima que no ens trobessim!!!!!
Hauriem pogut fer una "petita protesta reivindicativa" del perquè no es van tenir en compte als blocs de cinema!!! no creus??? Vaja, m'hauria agradat conèixe-us, segur que ens vam creuar en aquell estupenduuu catering!!!
I potser si que estic d'acord amb tu en que als finalistes se'ns va oblidar del tot, però vaja era la primera edició i també podien tenir alguna "errada" no?? que la cerimonia va estar prou bé!
petons!!!

Bargalloneta ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Sent una mica políticament incorrecte, no creieu que venint d'icat.fm es parteix amb cert avantatge? Primer perquè és més fàcil que el voti més gent i després perquè els d'icat em dóna la sensació que tenen blocs estàndards, com prefabricats.

Això sense desmereixer el contingut del bloc guanyador.

Anònim ha dit...

Totalment d'acord amb l'Esteve...

Vaig assistir a l'acte i sincerament, molt justet. Va anar tot massa ràpid i va ser molt "prefabricat". Crec que es va votar a la persona i no al bloc, no es va tenir en compte si el bloc te l'obliguen a escriure o si ho fas perquè vols i t'agrada (currant-hi no només els comentaris, sinó també el disseny del teu bloc!).

Per cert, felicitar a la professora que va guanyar, que és un dels blocs que més s'ho mereixia!

Anònim ha dit...

La sospita se'm va aixecar quan dissabte a TV3 van donar la notícia dels premis i van dir "el periodista d'icat.fm guanya el premi..." i no van esmentar cap altre bloc guanyador. Em va fer malpensar.

Unknown ha dit...

Jo no estic gaire d'acord amb com va anar això dels Premis, vull dir, molts dels guanyadors no 'sajustaven del tot a la categoria en la que guanyaven, i en categories com el de TIC s'ha deixa't fora molts dels blogs que més han fet per difondre la tecnologia en català. L'altre qüestió és la inclusió de professionals (periodistes o Artur Mar) entre els finalistes. Si et paguen per fer el bloc o bé pagues per tal que et facin un videobloc tens cert avantatge no? Tan se val. Marchelo, jo seguiré llegint feliçment el teu bloc, i de fet el que importen són els lectors i els comentaris tot i que els premis puguin fer il·lusió.

Anònim ha dit...

Ah meu estimat Marchelo, perquè el seu blog mereixia ser el primer, de debò ho penso. Bon, l'important va ser participar i conèixer gent, que segur que en la cerimònia conèixer a molta gent. Per loq eu veig a la foto fins et vas fer una foto amb el president del Parlament català. Anem, que em code amb el més alt de la societat sense voler. En fi, ara em toca a mi, m'he presentat als premis de la publicació 20 minutos i ADN, però jo no tinc cap esperança. El meu blog és minoritari, i això no depèn d'un jurat, sinó de la teva em votass i aquell també, i entre tots ens votem, anem com una espècie de meneame però a lo bèstia, així que no albergo cap esperança, encara que com bé diu el dit és l'últim que es perd, així qeu m'he presentat no a un sinó a dues. JAJAJAJAJJAJAJAJAJAJAJJA.
español

Marchelo ha dit...

Hola a tots, disculpeu el meu retard en contestar, aquests dies vaig molt liat. Moltes gràcies pels vostres comentaris, que no fan més que demostrar que aquest bloc sou vosaltres.

En quant als punts criticables dels Premis que comenteu, sincerament coincideixo bastant amb vosaltres, però per altre banda entenc que és la primera edició i no tot pot ser perfecte. Simplement, aquesta vegada el Numancia no ha pogut guanyar al Barça :)

En breu comentaré "Quemar después de leer", una pel·lícula molt divertida!

Salutacions a tots

Jefe Dreyfus ha dit...

i pensar que l'únic premi que he guanyat en la meva vida va ser un de futbolin en un bar de la meva ciutat.. jajaja

Deric ha dit...

Jo no em vaig enterar del premis fins que ja havien passat, com sempre visc a la lluna!

 
anar a dalt