Twitter del bloc

dimarts, 6 de maig del 2008

Premi "Estrella Paseo de la Fama de Hollywood"

Hola a tots! L'altre dia la M.I. de "Como casarse con un millonario" em va obsequiar amb el divertit premi d'una estrella en el passeig de la fama de Hollywood, i avui el José de "Sesión discontinua" m'ha introduït també en la seva cadena... gràcies els 2 per pensar en aquest bloc!


Per tal de seguir la cadena "regalo" també l'estrella als següents blocs:

  1. MAConfidential: si no fos pel Martí problement no hauria pensat en fer un bloc de cine, o almenys no hauria pensat en fer-lo en el moment en que el vaig fer. Us recomano a tots els cinèfils entrar al seu bloc, val molt la pena :)
  2. Can Coll: gairebé mai estic d'acord amb ell però és ex-alumne del Sadako i amic del meu germà, així que s'ho mereix també... a més, com amant de la cultura yankee segur que li farà gràcia.
  3. Fonamental: per les seves aportacions al bloc!
  4. El Glob de Manuel: per ser crític de La Butaca i amant de Boca Juniors...i per enllaçar-me al seu bloc, sent l'únic bloc en català :)
  5. Cine Novedades: perquè em feia il·lusió votar un bloc argentí. Les seves crítiques valen molt la pena, comenta grans èxits dels 80 i 90.
  6. El bloc del Josep: el Josep és un gran amant del cine i en el seu bloc hi trobareu no només crítiques de pel·lícules, sino articles d'opinió sobre temes cinèfils en general.

Podeu configurar l'estrella en AQUEST enllaç. Per cert, crec que ja ho havia dit però tinc en ment crear un concurs cinèfil amb premi (real, no virtual) inclòs...aneu estudiant que intentaré que sigui difícil difícil!

Finalment, suposo que haureu notat que últimament la llista de Links a altres bocs cinèfils ha augmentat notablement; la idea és que com més siguem més riurem, i realment és divertit i enriquidor poder formar una comunitat unida per les ganes de parlar de cine. M'agradaria fer menció especial d'algun d'aquests blocs (si em deixo a algú demano excuses per avançat) als que us recomano moltíssim entrar:

  1. El reducto cinéfilo: l'Iván és l'autor del bloc, un home que veu més pel·lícules que hores té el dia; les seves crítiques són molt completes i fundamentades, i a més, i això és el més improtant, sempre contesta amb gran amabilitat els comentaris dels lectors amb una rapidesa que ni l'Speedy Gonzalez.
  2. Como casarse con un millonario: aquest bloc liderat per M.I. està actualitzadíssim amb crítiques de pel·lícules actuals, i a més la M.I. ha tingut l'amabilitat d'obsequiar-me amb una estrella!
  3. Sin pelos en la lengua: el disseny d'aquest bloc és realment espectacular, dels millors que he vist, es nota que l'Oscar hi dedica hores i hores. A més, hi ha mils de crítiques de tot tipus de pel·lícules.
  4. La casa de los horrores: el mateix que he dit per "Sin pelos en la lengua" serveix per aquest bloc.
  5. El mundo de Ángel: les seves crítiques tenen un estil únic, no us les perdeu.

PD. A veure si utilitzeu més el sistema de votació per estrelles, encara que sigui per criticar els meus comentaris jeje

18 comentaris:

Angel "Verbal" Kint ha dit...

Thanks per la menció.
SObre la teva pregunta sobre Iron man o Batman Begins, t'haig de dir que no soc gaire fan del begins...em va semblar una peli sobrevalorada i que no respectava gaire al personatje...
Ja se que la majoria opinen el contrari...però...
o sigui que si, que m'agrada més l'Iron man

Jordi Coll ha dit...

Gràcies Marcel. Em fa gràcia que sempre deixis clar que "gairebé mai" estàs d'acord amb mi. xD

Una abraçada liberal!

Marchelo ha dit...

Àngel de res, només faltaria. A mi Batman Begins em va agradar molt; no li puc criticar la falta de fidelitat amb el còmic perquè la veritat és que mai n'he llegit, del Batman.

Coll, és per seguir la conya tiu, has d'entendre que un sociata reconegut com jo no pot permetre que la gent cregui que sóc liberal ;)

Una abraçada als 2!

Jorge - cinenovedades ha dit...

Gracias por la mencion!!! Lo que siempre quise, jaja.

Ahoran podrán pisotearme tranquilamente porque ya llegue allí!! Muchisimas gracias.

Saludos, Jorge.

Anònim ha dit...

Felicitats per l'estrella Marchelo! Cada dia t'ho curres més i el bloc millora per moments!

Josep ha dit...

Moltes felicitats per l'estrella, Marchelo, i moltíssimes gràcies per la teva menció al meu bloc; em fa molta il·lusió: ara ja puc dir que "jo també tinc una estrella"

Salutacions.

Unknown ha dit...

Mooooltes gràcies, sempre havia volgut una estrella per mi sol, visca!!! Ara quan hauré d'anar a L.A. a fet tot allò de les mans al terra, etc, que em pagarà el viatge, vindrà l'Scarlett?

Anònim ha dit...

Gràcies un cop més per la menció al blog. M'alegro que et servís d'inspiració!!! jeje.

Que sàpigues que ara de tant en tant sóc jo qui treu idees del teu blog o aprofita recursos que he descobert aquí, o sigui que jo diria que el referent ja és un de l'altre i viceversa.

A seguir així! Merci per l'estrella!

Marchelo ha dit...

Hola a tots, de res home!! Ara us podran trepitjar ben a gust ;)

Deric ha dit...

Uf! Si tingués més temps per dedicar-m'hi!
Felicitats pel premi, és molt bonic

M.I. ha dit...

"l'Iván és l'autor del bloc, un home que veu més pel·lícules que hores té el dia; les seves crítiques són molt completes i fundamentades, i a més, i això és el més improtant, sempre contesta amb gran amabilitat els comentaris dels lectors amb una rapidesa que ni l'Speedy Gonzalez".

Jajajajaja, me parto de risa con esta definición. Este hombre es el más productivo del país.

Muchas gracias por el enlace y por la mención a mi blog, Marchelo. Yo te prometo enlazarte al mío en cuento tengo un ratito, que ahí sí que no estoy actualizada ;).

Yo también creo que formar esta comunidad de cinéfilos servirá para echarnos unas risas, y nos aportará beneficios a todos. De verdad, qué suerte conocer tu blog, porque siempre me aporta nuevos e importantes datos. Gracias por todo.
Besos!

Ivan ha dit...

Moltes gracies Marchelo! de veritat, el teu blog s'ho mereix també, y cada vegada m'agrada mes y mes.
Speedy Gonzalez? jaja..m'agrada! XXDD
Gracias M.I. por lo de productivo!!

Saludos / Salutacions!!

Anònim ha dit...

Per cert Marcel, a l'inloure l'estrella al meu blog, se'm desajusta tot, per això no l'he pogut posar. En fi, capritxos de Wordpress... gràcies de totes formes!

Marchelo ha dit...

MI, de nada y muchas gracias a ti por tus elogiosos comentarios :) la verdad es que cuantos más mejor, está claro!

Speedy, moltes gràcies de veritat, m'alegro de que cada vegada t'agradi més, això m'anima a seguir millorant (o almenys intentant-ho).

Martí, don't worry tiu, xo que consti que te l'he regalat l'estrella e? jeje

Carlos Giacomelli ha dit...

ey! no havia vist la teva menció especial! moltes gràcies, nanu! la veritat és que aquestes cadenes fan gràcia, que no? ;)

Manuel Márquez ha dit...

Muchísimas gracias, compa Marchelo, por la mención y el reconocimiento, de la que ya haré la debida y merecida glosa en mi blog en cuanto tenga ocasión (y un huequecito para ello...); ah, y por cierto, que vaya ritmo tan prolífico de producción, he tenido que buscar la referencia de este artículo en el "fondo de armario"...

Lo dicho, muchísimas gracias y un fuerte abrazo.

Marchelo ha dit...

Capità, de res home! lo de les cadenes té la seva gràcia, és una bona forma d'estar conectat i formar una comunitat :)

Manuel, de nada, lo tienes más que merecido :) gracias también por elogiar el ritmo de producción, la verdad es que requiere lo suyo!!

Un abrazo a los 2!

Goethemola ha dit...

I jo que em trobo aquest enllaç a Technorati fent temps pel concert d'Alan Parsons...

Gràcies per la referència, i que sàpigues que, a partir d'ara, estàs enllaçat al meu blog.

;)

Salutacions, i segueix així.

 
anar a dalt