Twitter del bloc

dilluns, 20 d’abril del 2009

Marchelo's Wei a Diari de Barcelona!!

Fa un temps vaig rebre un e-mail de la Maria Font, periodista de Diari de Barcelona, en el que em deia que trobava interessant el meu bloc i proposant-me fer una entrevista per la secció B de Bloggers.

Evidentment, vaig dir que sí encantat de la vida! Avui mateix s'ha publicat l'entrevista, i vull donar les gràcies a la Maria perquè trobo que ha fet un muntatge genial, fent participar a Lost in translation, la meva peli preferida. La veritat és que va ser una experiència molt divertida, un gran regal!!

Aquí teniu el link de l'entrevista, que penjo també:

http://www.diaridebarcelona.cat/noticia.php?id=5654&timestamp=20090420






11 comentaris:

Angel "Verbal" Kint ha dit...

Uoooooooooooooooo
Molt molt be...felicitats!!!!
ara a actualitzar més sovint!!!

Unknown ha dit...

L'enhorabona!!! Acabaràs tenint un programa de tele!

Emili Samper ha dit...

Felicitats! Està molt bé l'entrevista i han fet un bon muntatge. Ja pots estar content! :D

Pere Xargayó Kindermann ha dit...

Enhorabona Marchelo!!!! D'aqui a TV3 com a crític és només un pas ;)

Marchelo ha dit...

Ei nois, moltíssimes gràcies, la veritat és que m'ha fet molta il·lusió l'entrevista, va ser divertit!!!

una abraçada!!!

Deric ha dit...

és genial, moltes felicitats

Jordicine ha dit...

Ja dic jo que ets un crac, advocat! Salut.

Edu ha dit...

molt gran l'entrevista!

Bargalloneta ha dit...

però crack, crack del tot eh!!!!
és genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ENHORABONA!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Anem ets tot un romàntic, Marchelo, impressionat em deixes.

Ivan ha dit...

Felicitats Marchelo! t'ho mereixes. Una abraçaca

Iván

 
anar a dalt