Twitter del bloc

dimecres, 12 de setembre del 2007

The Shield

Avui recomanaré una altra sèrie que no us podeu perdre: The Shield. No sé si la han donat per televisió alguna vegada, encara que no em sona. Com sempre, jo me la vaig comprar legalment, encara que segur que la podreu aconseguir per altres mitjans.


The Shield és una sèrie de policies, amb un estil clàssic, de ritme trepidant i violència i corrupció a l'estil de "Los Soprano". El que sens dubte la converteix en una sèrie especial és el seu protagonista, Vic Mackey. És un policia corrupte, molt mafiós, però a l'hora lleial amb els seus. L'actor que l'interpreta, Michael Chiklis ("la Roca" de los 4 fantásticos) la clava, donant al Vic una gran personalitat que el fa molt atractiu: d'una banda l'odies (trafica amb droga i mata sense miraments) però de l'altra l'aprecies, gràcies al seu gran carisma i al magnetisme que desprèn. És com un Pitbull, ja veureu. A part d'això, també hi ha uns quants secundaris bastant interessants, complexos, profunds, que fan que "The Shield" sigui una sèrie a seguir.
Una altra cosa que destacaria de The Shield és que els personatges dolents no són sempre dolents, ni els bons sempre bons. És real, i políticament incorrecte. Pràcticament tots actuen moguts pels seus propis interessos.

Personalment només he vist la 1ª temporada, que té 13 capítols (l'últim d'ells genial), i estic esperant impacient que al Fnac els arribi d'una vegada la 2ª per veure-la ja! Per cert, això de tenir les sèries amb packs és un problema, perquè s'acaben rapidíssim, no creieu?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

la serie pinta molt bé, i està clar que ha tingut èxit! he estat mirant zona piratilla i estan per la sisena temporada!

em començaré a baixar la segona en breu, xq la primera ja se com la veure jeje

Anònim ha dit...

Edu, no fa falta que et baixis ni la segona ni la tercera, ja les pots trobar al videoclub.
M'estreno com a comentarista del blog, per dir que The Shield val molt la pena, és el puto amo!

Anònim ha dit...

Yeaah L.A. latino's city!

aquesta serie passa per diverses fases.al meu parer, al ppi de la serie gairebé tothom em queia malament, el vic, el dutch, el capità, no em molava seva actitud. Però a mesura que va avançant la serie els personatges creixen i es poleixen i molen molt més.

total que al final queda un tros de serie que enganxa, i que recomano a tothom.

ultim capitol, bonissim, el millor amb diferència.

 
anar a dalt