Twitter del bloc

dimarts, 28 d’octubre del 2008

La pizpireta Sandra Bullock viaja en un transatlántico

Avui torno amb una nova perla del crític de cinema de El País, aquest cop sobre "Speed 2". El comentari, com acostuma a ser habitual en ell, té la seva gràcia: 

"Resulta que la pizpireta Sandra Bullock viaja en un translatlántico. Mala suerte: un malvado querrá enviarlo al fondo del mar. Que un filme cuyo objetivo es ensalzar secuencias de acción sea malo y tontorrón puede tener un pase, pero que sea tremendamente aburrido no tiene perdón."

Puntuación: MALA

Com la clava, oi? I és que la pel·lícula és dolenta amb ganes, raó no li falta. M'encanta el to irònic d'aquest crític, se l'ha de seguir amb lupa. Per cert, algú sap com es diu?

Si voleu llegir anteriors comentaris d'aquest crític: Black dog; Nacer para morir. Ja veureu com riureu!

11 comentaris:

Carlos Giacomelli ha dit...

jajaja, té tota la raó del mon. La causa de que sigui tan avorrida?
Com pots posar-li Speed i fer una pel·lícula d'acció centrada en la velocitat... si tot succeeix en un vaixell??? XDDD

Damià ha dit...

Aquest tio és el puto amo!! ni jo mateix podria fer una crítica així.

Bargalloneta ha dit...

La Bullock no m'interessa gens per tant no et comento res del post.... però M'ENCANTA LA METRO I EN LEO!!!!!!!!!!!!

Josep ha dit...

Se li ha de reconèixer una bona capacitat de síntesi, certament.

¿Ja has tornat a canviar de capçalera?
¡Això es una disbauxa! :-)

La d'avui es més clàssica, però impactant.

Salutacions.

Marchelo ha dit...

Capitán, tens tota la raó, i encara diria més (com els Lupón): no és un vaixell per anar a pescar, és el putu (amb perdó) TITANIC!!!!!

Damià, tu segur que sí podries, ironia no te'n falta!

Bargalloneta, gràcies, tampoc és obra meva, m'ho ha fet un amic!!

Josep, estic fent proves, a tu quina capçalera t'agrada més??

Salutacions!!

Jordicine ha dit...

Pizpireta. Ja ja ja. Seguiré a aquest home. Té gràcia, sí senyor. Una abraçada.

Angel "Verbal" Kint ha dit...

A mi la primera part em va distreure molt i molt i ho vaig passar en gran...i amb la segona em va costar no dormir-me

Marchelo ha dit...

Jordicine, jo no ho havia sentit mai això de pizpireta!! intentaré seguir posant crítiques d'aquest crack de El País!

Àngel, a mi la segona part em sembla un autèntic timo, i la primera una molt bona peli d'acció!

Salutacions

Anònim ha dit...

Jo puc dir que és dolenta com la carn de vampir, i Miss Bullock, molt adient per a la propera festivitat que se'ns apropa, està per donar ensurts, la veus i et acojonas, t'ho prometo meu estimat Marchelo.

Jorge - cinenovedades ha dit...

Creo que cualquiera de los blogeros de alma podría reemplazar a este muchacho! Y nos pagarían, lo cual no estaría nada mal!
Saludos!

Deric ha dit...

A mi em va avorrir perquè el dolent de la funció és massa tonto, res a veure amb el de la 1ª part que era un fill de p..., aquest és imbècil i una peli de bons i dolents amb un dolent ridícul és fatal!

 
anar a dalt